Jaringan Ukhwah

09 November 2009

Kembali juga akhirnya..

Bismillahirrahmanirrahim...

Alhamdulillah, segala puji dan puja dipanjatkan dengan sebanyak-banyaknya ke hadrat Ilahi, di atas limpah kurnia yang diberikan kepada kita. Selawat dan salam buat junjungan besar yang tercinta, Nabi Muhammad, Rasul dan hambaNya. Juga ke atas para sahabat, ahli keluarga baginda, para Tabi'en, dan mereka yang terus menerus berada di atas jalan yang benar serta seluruh pendokongnya hingga datangnya hari pembalasan.

Akhirnya,sempat juga singgah ke laman ini mengupdate blog yang sudah lama dibiarkan menyepi,kosong tak terisi. Saya merasa terpanggil mengisi sedikit kekosongan masa yang ada untuk membersihkan sedikit debu2 yang sudah mula menebal di laman ini.Walaupun kini kami dalam fatrah imtihan,saya cuba gagahkan diri juga untuk merenung,berfikir dan seterusnya menaip.

Banyak faktor yang menyebabkan saya membiarkan laman ini agak lama sepi,antaranya kami baru berpindah ke rumah baru, Darul Muttaqin,internet kat rumah ni pun perlu didaftarkan.Lebih kurang seminggu selepas didaftarkan baru boleh digunakan.Maka saya menggunakan alasan ini untuk lama menyepi,padahal teman serumah yang lain dah lama bertukar ganti post..(“,)

Bertitik tolak daripada tujuan asal membuat blog, saya akan berusaha untuk meneruskan kesinambungan menulis blog ini hingga ke akhirnya…Insya Allah.

Awal musim sejuk;ahli Darul Muttaqin brgmbar kenangan ngn sahabat dari Irbid,Firdaus(baju merah) n Khairi(duduk) dari Syria.

No comments: